سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
1 2 >

91/10/21
11:17 ع

به گزارش سینمانگار،از اعتیاد به مواد مخدر و الکل گرفته تا شکست های مختلف روحی و عاطفی همگی شاهدی بر این مدعا هستند که بیش از همه چیز در سینما ظرفیت مهم است. خوشبختانه تعدادی از این بازیگران با تلاش و پشتکار خود به مسیر طبیعی بازگشتند، در حالیکه بر خی از آنها به تدریج محو شدند و همچنان در مسیر نابودی خودشان از هیچ کاری دریغ نمی کنند....



هالی جوئل اوسمنت


هالی زمانی که در جولای 2006 در اتومبیلش تحت تاثیر مصرف الکل بود تصادف کرد و همه ساکنین آن پیش چشمان او جان باختند. ستاره متولد لس آنجلس که اولین تجربه اش در سن شش سالگی بازی در فیلم «فارست گامپ» بود، بیشتر به خاطر نقش خیره کننده اش در «حس ششم» شناخته می شود و علی رغم برخورد قانونی با وی، هنوز بازیگری موفق است و اخیرا در داستان عاشقانه و عاطفی «خانه غولها» نیز حضور پیدا کرده است. هالی که در صدر این فهرست قرار گرفته، تنها ستاره ای است که آسیب کمتری به خود وارد کرده است. وی پس از تخلفی که انجام داد محکوم به پرداخت جریمه نقدی 1500 دلاری شد.


کوری ها

"کوری هایم" و "کوری فلدمن" در چند فیلم با هم بازی کردند، با هم بزرگ شدند و سپس با هم به دام اعتیاد افتادند. آنها پس از بازی در «پسران گمشده» موفقیت مشترک دیگری نیز در دو فیلم «گواهینامه رانندگی» و «Dream alittle dream» بدست آوردند. تا  اینکه به تدریج تب این دو ستاره جوان فروکش کرد و آنها هر کدام راهی را برای رسیدن به موفقیت برگزیدند. ولی در نهایت به الکل پناه بردند. هایم به مصرف قرص های مختلف روی آورد و دچار کمبود وزن شدید و پوسیدگی دندان نیز شد و در چند فیلم ضعیف بازی کرد. فلدمن که از نظر تجاری از او موفق تر بود در فیلم «Goonnies» و «پیشم بمان» بازی کرد و صداپیشگی شخصیت دوناتلو در «لاک پشت های نینجا» را نیز بر عهده داشت. او نیز به اعتیاد روی آورد. مصاحبه ای که آنها در برنامه مستند شبکه A&E انجام دادند با جمله ای که فلدمن در پایان برنامه گفت، پایان غم انگیزی بر کار این دو ستاره بود. جایی که فلد من گفت: "دیگر کاری با هایم معتاد و الکلی ندارد...". "کوری هایم" سرانجام در دهم مارس سال گذشته درگذشت.
 
 
ادوارد فورلانگ


ادوارد بیشتر به خاطر نقش "جان" در «ترمیناتور2» یا "دنی وینیارد" در فیلم «تاریخ مجهول آمریکا» شناخته می شود. وی پس از آن قدر موقعیت خود را ندانست و به مواد مخدر روی آورد. تخلفات او همچون رانندگی هنگام مستی و سرقت گوشت خرچنگ از یک فروشگاه سرانجام او را گرفتار قانون کرد و پس از آن برای درمان به کلینیک ها متعددی رفت. وی اکنون ازدواج کرده و یک فرزند دارد. او سلامتی اش را دوباره بدست آورده، ولی با این وجود شایعات پیرامون او همچنان ادامه دارد. همچنین این امکان وجود دارد که وی بار دیگر به دنیای سینما بازگردد.


تاتوم اُ  نیل

تاتوم هنوز عنوان جوانترین بازیگری که در سن 10 سالگی برای فیلم «ماه کاغذی» موفق به دریافت اسکار شده را یدک می کشد و پس از آن با مشکلات متعددی چون اعتیاد به کراک و هروئین دست و پنجه نرم کرد. در طول دوران اعتیاد تاتوم، وی نقش کوچکی در فیلم «پادشاه جنگ» با "مایکل جکسون" بازی کرد که در نهایت به دلیل برخی مشکلات با وی، از آن کنار کشید. حالا تاتوم که فرزندانش دیگر کنارش نیستند، پس از دستگیری اش در جولای 2008 در برنامه های ترک اعتیاد کلینیک شرکت می کند.


براد رنفرو

در 15 ژانویه 2008، سرانجام اتفاقی که همه مدتها در پی آن بودند به وقوع پیوست. جسد "براد رنفورد" 25 ساله در آپارتمانش در لس آنجلس به علت مصرف بیش از حد هروئین پیدا شد. مسیر نابودی و در واقع زندگی غیر طبیعی رنفرو پس از بازی در فیلم «ارباب رجوع» در نقش جوانک عاصی و مزاحم، "مارک سوی" آغاز شد. راهی که در نهایت باعث شد وی اعتیاد شدیدی به هروئین و متادون پیدا کند و آن رسوایی بزرگ در سال 2005 برایش به وجود آید که این مسیر سه سال پیش در نهایت با مرگ غم انگیز وی به پایان رسید.


جودی سوتین

جودی بازیگر جوان سریال تلویزیونی «خانه کامل» بود. ولی به تدریج دیگر آن بازیگر معصوم و بی گناه تبدیل به معتادی به موادی چون کریستال شد. وی نه تنها چندین دندانش را در اثر اعتیاد از دست داد، بلکه به تدریج شوهرش را هم از دست داد و باعث شد همه از رفتارهای نامتعادل و گاه جنون آمیز او به سطوح بیایند. ولی همین اواخر و پس از تولد دخترش، جودی روی به زندگی آرام و بی دغدغه ای آورد و تصمیم گرفت بر روح سرکش خود غلبه کند و زندگی همچون دیگر مردم داشته باشد.
 
 
اولسن تویینز

نفرین«خانه کامل» به همین جا ختم نمی شود. دوقلوی شبیه به هم که عاشق شاخه درخت بوند؛ "ماری کیت" و "اشلی البته" در مسیر نابودی کمی محتاط تر عمل کردند. آنها شهرتشان را پس از فیلمهای «ماری کیت و اشلی و کالاهای مارک دو ستاره» بدست آوردند، ولی در مرکز مداوم نورافکن ها و توجه ها بودن سرانجام این بلا را سرشان آورد. "ماری کیت" در سال 2004 توانست سلامتی دوباره اش را پس از مدتها که شایعاتی پیرامون اعتیاد وی به وجود آمده بود و ناراحتی هایی که از بی اشتهایی داشت، بدست آورد، و اشلی نیز که در برخی مهمانیهای شبانه با ظاهری نامعمول و چشمانی خمار حضور پیدا می کرد، شک همه را به یقین بدل کرد که او نیز گرفتار اعتیاد شدید شده است. اما ماجرای "ماری کیت" به همین جا ختم نمی شود و حتی این اواخر با مرگ ناگهانی "هیث لجر" شدت هم می گیرد. شایعاتی نیز پیرامون رابطه این دو بازیگر وجود دارد، مبنی بر اینکه "هیث لجر" پیش از مرگش ظاهرا با کیت قراری داشته و حتی برخی نیز گفته اند که این خود کیت بوده که مواد لجر را تامین می کرده است. این موضوع وقتی جدی تر می شود که بدانیم تنها کسی که برای اولین بار جسد "هیث لجر" را پیدا کرده که اتفاقا یک ماساژور بوده و پیش از اینکه با پلیس تماس بگیرد ابتدا به "ماری کیت" خبر می دهد.


مکالی کالکین

کالکین پس از بازی در فیلمهای خانوادگی متعدد همچون «دایی باک»، «تنها درخانه» و «ریچی ریچیه»، به تدریج به نوعی از پیشرفت و رشد کردن ناامید شد و جایگاهش را از دست داد. او کم کم خانواده اش را از خود راند و با دختری که در سن هجده سالگی دیده بود ازدواج کرد. و سپس به مصرف ماری جوانا و قرص های مختلف پناه برد. این روزها اما او منزوی شده با این حال برخی ممکن است بگویند نقشهای سرگذشت وار او  در فیلمهای محبوبی چون «غول مهمانی» فرصت جدیدی را برای او به وجود آورده است. در هر صورت به جز این هم نمی توان از کسی که در کودکی تبدیل به ثروتمند ترین بازیگر کودک تمام دوران می شود، انتظار داشت.


درو باریمور

تقریبا همه حیرت زده شدند وقتی فهمیدند جرتی دوست داشتنی فیلم «ای.تی» به سرعت و با سختی بسیار بزرگ و تبدیل به معتادی روانی شده است. خبرگزاری ها از همان کودکی اخبار وی را دنبال می کردند و وقتی اولین بار سیگار در دست او دیدند آن را منعکس کرده، همچنین وقتی در سن یازده سالگی رو به مصرف الکل آورد، باز هم در مرکز توجه بود و در دوازده سالگی دیگر به آن کودک دوست داشتنی هیچ شباهتی نداشت. وی به دام اعتیاد و مصرف کوکائین افتاد، ولی پیش از آنکه دوران نوجوانی را به پایان برساند، در سن چهارده سالگی تقریبا تلاش کرد تا به حالت طبیعی بازگردد، ولی عجیب ترین اتفاقی که افتاد زمانی بود که باریمور مقدار زیادی مواد مصرف کرده بود و در مصاحبه ای با "دیوید لترمن" دست به کار بسیار عجیبی زد. حالا در سن سی و چند سالگی اگرچه او هنوز سرحال و جوان است، ولی با این حال مجرد است و از سلامت عقلی و جسمی کامل برخوردار است.

 
ریور فونیکس

مرگ ریور به علت مصرف بی رویه مواد مخدر واقعا شوک بزرگی بود. به علاوه که فعالیت های جنبی فونیکس برای مردم عادی عجیب و غیر طبیعی به نظر می آمد. تا اینکه حلقه طرفداران و دوستداران او به عزا تبدیل شد و بعدها همه به نوعی یاد او را درشکلهای مختلفی چون ترانه(فلفل تند قرمز چیلی،نیروانا،REM)، فیلم های تبلیغاتی(مصاحبه با خون آشام) و کتابها(صورتی،گاس ون سنت) گرامی داشتند. وی در سن بیست سالگی در فیلمهایی چون «کارم بمون»، «فرار با دست خالی» و «خلوت من در آیداهو» نقش اصلی را بازی کرده بود. ولی متاسفانه کودکی پر فراز و نشیب و تلقین عقاید مختلف فکری و فرهنگی مختلف در خانواده ای سنتی و غیر معمول نهایتا باعث شد او به آخرین راه موجود و البته کشنده ترین آنها پناه ببرد.


  

91/10/21
2:53 ع

چند بازیگر آمریکایی که اسماشون رو نمیدونم

Boyss: IMG-0465.jpeg

Boyss: img1405652515.jpeg

Boyss: img1458464512.jpeg

 


  

91/10/14
6:40 ع

نام بازیگر:چاستین

متولد:2000-1998

کد:بسیارزیبا

Young actor and singer in Georgia

 

 


  

91/10/14
11:50 ص

نام هنرمند: ولادیسلاو کراتسکیخ

  متولد:19ژوئن سال 1995 کشور روسیه

  سن:15سال

   کد: بسیارزیبا. اوازخوان.Vladislav Krutskikh - Hello Hello with Street Magic

 

ادامه مطلب...

  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
متین[5]
 

سلام به وبلاگ من خوش آمدید. من متین هستم16 ساله از تهران هدفم از ساخت این وبلاگ ارتباط با دنیای مجازی هستش امیدوارم از مطالب و عکسهای وبلاگ استفاده کنید جامع ترین و کامل ترین وبلاگ عکس بازیگران نوجوان ایرانی وخارجی عکس های بازیگرانی معروف همچون: محمد شادانی-محمد علی شادمان -سهند جاهدی-متین عزیزپور-ارسلان قاسمی -پوریا ابراهیم پور- -پارسا قاسمی -ایلیاشهیدی فر -محراب رضایی- محمدمتین حیدری نیا- پارسا قاسمی--پوریا عسکریان-شایان پارسایی- مهدی عطاران رضایی- محمد حسان عارف- آرشام طالبی- ارشیا طالبی-- عرفان پروانه- محمدصادق بیدآبادی- حامد زیاران- مسعودرضا منصوریان- آرمین عالیان- پویا شمسایی- پرهام کرمی-و... جدیدترین عکسهای بازیگران نوجوان ایرانی و خارجی را از ما بخواهید.


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ