سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

91/10/12
12:0 ص

 


بیوگرافی:


ارشیا طالبی 9 شهریور 1378 در تهران به دنیا آمد وی کار بازیگری را از سال 87 اغاز نموده از کارهای وی میتوان به فیلم سینمایی (کارناوال مرگ) به کارگردانی حبیب الله کاسه ساز اشاره نمود که در این فیلم ارشیا با بازیگرانی همچون الناز شاکردوست, بهرام رادان و فرامرز قریبیان هم بازیست
از دیگر کارهای ارشیا میتوان بازی در فیلم سبب من را نام برد به تهیه کنندگی عبدالمحمد نجیبی و کارگردانی بهرام بهرامیان که در این فیلم فرهاد آئیش، مژگان بیات، مصطفی زمانی، طناز طباطبایی، شبنم قلی‌خانی، امیرحسین فتحی، حمید فرخ‌نژاد، فاطمه معتمد‌آریا و حسن نجاریان نقش افرینی کرده اند.
کار دیگر ارشیا که به تازگی ساخته شده است فیلم مادر پاییزی است که در جشنواره های مختلف جوایز فراوانی برده است کارگردان و تهیه کننده این فیلم سیروس رنجبر و بازیگران این فیلم علیرضا جلالی‌تبار، ارشیا طالبی، کتایون کارایی، وحید رهبانی، بهناز جعفری و رویا ثمودی میباشند.
ارشیا
سریالهای خواب زمستانی و شهر فرشتگان را در کارنامه خود دارد.از دیگر کارهای ارشیا بازی در سریال ساختمان 85 که کارگردان بزرگ سینمای ایران مهدی فخیم زاده ساخت آن را بر عهده داشته است میباشد...

عکسهایی از ارشیا در بیست و سومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان همدان:

 

ادامه مطلب...

  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
متین[5]
 

سلام به وبلاگ من خوش آمدید. من متین هستم16 ساله از تهران هدفم از ساخت این وبلاگ ارتباط با دنیای مجازی هستش امیدوارم از مطالب و عکسهای وبلاگ استفاده کنید جامع ترین و کامل ترین وبلاگ عکس بازیگران نوجوان ایرانی وخارجی عکس های بازیگرانی معروف همچون: محمد شادانی-محمد علی شادمان -سهند جاهدی-متین عزیزپور-ارسلان قاسمی -پوریا ابراهیم پور- -پارسا قاسمی -ایلیاشهیدی فر -محراب رضایی- محمدمتین حیدری نیا- پارسا قاسمی--پوریا عسکریان-شایان پارسایی- مهدی عطاران رضایی- محمد حسان عارف- آرشام طالبی- ارشیا طالبی-- عرفان پروانه- محمدصادق بیدآبادی- حامد زیاران- مسعودرضا منصوریان- آرمین عالیان- پویا شمسایی- پرهام کرمی-و... جدیدترین عکسهای بازیگران نوجوان ایرانی و خارجی را از ما بخواهید.


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ